Followers

15/03/2011

saKit ?

huwaa,, aku ta suka la bila pykit malaih aku ni mai... satu habuk pown aku ta boley wt.. aku dk igtkn asgmnt aku ciap sndri bla aku dh cri bahan bagi, upanya aku kn taip jgk nuh.. ish2.. xguna betoiii.. asgmnt aku dh bertimbun,bergunung2 dh ni.. ha, mpuih.. sem ni teruk sgt aku.. sem lepas xdk cmni.. sbb pmbakar smngat xdk kowt.. haha.. pmbakar aku dh kn bakar smpai hngus dh.. cmna nk bg smgt kt aku.. aku yg kn bgi smgt kt dya ada la.. sapa2 ada ubat ka petua rajinkn dri share2 la weh,, jgn dk sep sgt,, tuhan maah la kedekut niiii...



senarai asgmnt


Academic Skill - esei + presentation ( bi, ketaq weh ) week 11 & 13


Bahasa, Kognisi dan Persepsi - 2 asgmt week 14


Hukum Adat Melayu - presentation ( kena terjemah makalah bi ke bm lak.. hadoi.. sowg lak 2) week 14


Antropologi Kebudayaan - kn jmpa lect klu x tolak 5 markah ( adoii, mls )
tls 1000 word bi-bi, asgmnt ( 4 tesis, dh sstem lib cm hmpeh )

sejarah Linguistik - ta ingt tajuk.. haha


+ suma ni aku xwt lagi .. 30% ja yg da sttle, asa akan ada lagik asgmnt menyusul..mati aku,,,










*** dh2.. nk bukak buku wt asgmnt.. 40% penting oooo.. saya nk DEKAN lagik sem ni.... ta mau malas2 dh..

No comments:

Post a Comment