Followers

24/10/2011

missing :)




saya rindu umah saya
saya rindu family saya
saya rindu bantal busuk saya..
saya rindu segalanya..

tak sabar rasa nak jumpa dengan baby kecik
mesti da xkecik lagii
dh besar agaknya ( ayt cm soploh taun xbalik )







saya rindu moto KCS merah saya
sbb dya saya leh g berjalan2 merata2
agaknya macam mana la dia

sebab dya la banyak kenangan yang dah tercipta







yang paling penting..
DYA
im really miss him..
macam mn la agknya dya..
sunyi cuti kali ni tanpa dya
selalu dya la teman g tengok wayang
bawak g ronda2 tengok bulan
gadoh2 skit..
sekarang dah xde....
sunyi dah..
hambar saja rasa cuti kali ni...




u will awlys be in my heart.. keep my promise..






abaikan muka saya yg sgt hmpeh setelah berhujan dan bergaduh2 skit..






- cepat la 3 hb... saya bukan suka sgt dok sini



No comments:

Post a Comment