Followers

30/11/2011

manage your stress wif right way.




petang tadi aku dengan paksa relanya pown terpaksa la menghadiri bengkel art therapy.. tapi lau dipaksa pilih ngn kelas ko-k aku rela g bengkel tuh.. aku rela tinggal kelas.. haha.. mula2 ingtkan bengkel tuh juz g dengar2 ja penceramah cakap.. masuk2 ambk kau.. bengkel lukis,, aku dah tangan keras cam kayu. orang lidi aku terer la..grrr.. dah tak ramai.. so, bantai ja la...









rupanya art therapy ni adalah salah satu cara untuk kita meluahkan masalah atau perasaan kita.. bukan dengan cara menangis, atau jerit. tapi dengan cara melukis. contohnya marah, kita lukis la apa yang sebabkan kita marah tuh, kena lempang ker, kucing kena lenyek ke. lukis ja suma atas tuh. cara tuh dapat mengurangkan sedikit sebanyak perasaan kita yang tengah bergelora tuh ( ayat tak leh blah ).


memang hepi la aku asa, walaupun lukisan aku tuh seburuk2 alam.. tapi kesah apa.. janji aku puas, orang terpilih lak tuh sebab bukan semua dapat join.. ada la lam belas2 orang ja ( paksa rela ja semua )






kaler yang digunakan .. ( motif : saja ja nak tunjuk )




lukisan kawan aku.. bukan aku punya.. hua hua hua



kawan aku punya jugakkkk...
gelak lagi.....



:
;
:







ni pown kwn2 aku pnya jgk.. banyak..tapi xsempat snap suma dh wak lari
bakat terpendam bak berlianla katakan...

gelak skit dah la










mesti dah borink tgk gambaq lukisan.. tengok la aku plak..
hahahahhahahahaha






ni baru aku punya.. da 4 keping tapi malas nk tnjuk byk2.. lau lawa gila2
xpa la gak.. tak malu la aku asa nak tunjuk pown..
ni cam kanak2 tadika ja..



tajuk : luahkan persaan di hari terakhir anda di UM ( msa grad )




tajuk : luahkan perasaan marah




p/s ; lukisan aku memang huduh, cam tuan dia la..






------> so , psni leh la try terapi cara ni. tak payah buang duit g kaunseling ok... gagagagaga









No comments:

Post a Comment