Followers

25/01/2012

*entry yg dah lama di taip tapi baru di Update




Hye semua...
Assalamualaikum..
Happy chinese new year.. eh, tak raya eh.. ok, selamat hari isnin dan selamat hari makan kenduri.
Cuti2 ramai saja yang jemput kenduri nuh.. apa lagi... makan free.. kena la p kan kan..... haha.. rugi Ooooo...

Pastu makan banyak2.. mula la peyot tatit.. padan muka.. makan sampai xhengat dunia...

Arini kat kg banyak kenduri tapi x g .. yang dekat xg.. yang jauh2 nak g sgt..

Arini juga, adik member aku bertunang.. kira member aku jgk la adik dya pn.. akak dya dh jadik bini org dekat setaun dah.. adik dya lak..





Ni la dia... comel kan kan









Ni la kami yang jadi penyeri majlis...






asal g kenduri kawin org tnya “ ha , bila lagi ?” jawapan paling selamat cover line , “ mengaji tak habis lagi , biaq la habis ngaji lagi “. Lani tinggai satu sem ja lagi.. alasan apa lagi yang aku patut guna ni ...
Antara alasan yang aku asa aku nak guna






- Duit xcukup lagi la.... nak wat grand2.. kawin sekali ja ni
- Erk, nak beli keta besar dulu
- Nak tunggu cantik.. t lau jadik pgntin mst nampak lagi cantikkan.
- Nak tunggu kawan2 suma kawin dulu.. bagi laluan dulu kat diorg.. anak diorang
leh jadik flower girl aku nanti.
- Tunggu anak raja pinang *paling tak munasabah*
- Yang BUKAN alasan tapi REALITI
+ calon tatau dok kat celah mana lagi ni.. calon xdak , duit ada xleh kawin jugak..







Pas p menyeri majlis tunang orang p taman kempas sat, kenduri...
Sebenarnya orang yang panggil kenduri tuh pn aku kenai lam fb ja.. mber kpd mber aku.. tapi dya beria suwoh p.. aku p jgk la.. gmbaq... tak ambik la.. MALUUU.. hikhik.. dya ja yang ambik gambaq aku....






Ok.. takat ni saja riniiiiiiiiii.. daaaaaa

No comments:

Post a Comment