Followers

27/06/2012

Kisah Dongeng Syha Yahya

dalam masa beberapa bulan ni banyak sangat yg terjadi.macam2.. dan tiap satunya memberi pengajaran baru dan juga menguatkan diri saya utk terus bangkit..


beberapa bulan yang lalu juga saya telah berkenalan dgn seseorg.

Asalnya cuma nak kacau2 sj.. ok sy memang NAKAL tapi sy tak jahat.. niat awal nak usha2 ja, kebetulan kelas sama. mula dari usha dalam kelas, selidik nama kemudian berkenalan mengeratkan siratulrahim melalui laman web sosial yg banyak keburukkan dari kebaikan tuh ( FACEBOOK ).. 

bermula dari situlah mula kenal2. yang bestnya dapat usha-usha senyih2 dalam kelas ( ok truly niat g kelas pstu sbb nk usha sj )..

haha.. tapi wlpn sekadar berkenalan sbgai kawan biasa, ( even he's younger than me ), dia banyak membuka minda sy, byk membuatkan sy terfikir, manusia boleh berubah, berubah menjadi lebih baik...

secara tidak langsung ( perlukah ayat begini , lantaklah ), terfikir, dapatkah jumpa seseorang seperti dia ? buat sy senyum sorg2 wlpn mcj yg dihantar cumalah "assalamualaikum kak". KALAULAH sy sebaya dia, KALAULAH sy kenal dia lebih awal. bukan di semester terakhir. Tapi semua itu telah ditentukan.. just accept that.

apa yang mampu , sy berdoa semua sy dipertemukan jodoh dengan lelaki seperti DIA, yg dpt menjadi iman di setiap solat sy dan bukan sekadar menjadi bulan, atau matahari yang ada untuk kepentingan sahaja..biarlah dia menjadi udara yg sentiasa ada..


*sy manusia biasa yg ada perasaan. namun yg sy rasa hanyalah suka, bukan cinta*





                     


*KISAH DONGENG TAK MUNGKIN WUJUD DALAM DUNIA NYATA*

No comments:

Post a Comment