Followers

17/02/2012

im already 23

18 february

hari ni da genap 23... herm, masih cmni, macam dulu... ada yang berubah..... dpat hadiah yg special awal2 lagi... hdiah yg xmngkin sapa2 lau dapat nk igt dya..


thanks 4 everthing..thanks 4 hurting my heart again after 6 years...


sabar ada tahap.. mungkin ni jalan terbaik.. terlalu banyak peluang yang saya bagi kt awak.. tapi knapa still berulang lagi.. cukup la...

kalau tak suka lepaskan..

lepaskan cara elok macam awak ambik saya dulu


apa yang berlaku biar saya awak dan allah saja yang tau.. tak perlu mereka cerita yang buruk tentang saya.. sebagai mana saya tak penah brukkan awak...




bahagia saya bila awak gembira... biarkan saya menitiskan air mata....





ITS ALREADY ENDS

no more wanah....


moga awak bhgia dengan melukakan hati saya..

hadiah harijadi yang sgt istimewa untk saya...

moga allah kuatkan saya...

No comments:

Post a Comment