Followers

19/02/2012

kena berubah !

hyep...




arini 20 februari.. aku dh masuk 23 tahun 2 hari..



arini 1st class, tai dh minggu kedua sem 6.. aku yang ponteng seminggu.. kira arini baru masuk kelas.. ahak


umo dah makin meningkat tapi peragai.. ish2.. sama jugak cm dulu...



ok , mula dari awal pagi sem 6...


arini kelas paling awal kol 9.. sok kol 6.50 pg da kena bgn solat subuh pastu terus siap2 nak g kelas...


mula dari pagi buta....

dah la bedak aku ttggal kt SP LAGI.. lagi ya.. sem lepas cmni gk.. konpius aku.. gila mekap cm aku leh lupa bedak .. ish3... dah 2 pakai ja la ala kadar nk tunggu ptptn masuk beli baru,


dah la muka pn siap ala kadar.. pakai selendang konon2 stail diana amir, nk kuardari umh tetiba pin jatuh. cmna ntah leh rosak... last2 aku pakai ja serabut2 dah lambat..


masa tunggu bus nak g akademi, ttba mek za tegor, kasut aku lekang.. huarghhhh....
aritu ms g pntai bersih ok ja. ni mesti over sgt men lompat2 ari2... hambik kau...
lau nak putus pn ptus la ms nak blik.. ni dah dengan hujan.. terpaksa jalan cover2..

pastu tersedar pulak...


PURSE !

tak bawak jugak... arghhh.... duit dah suma lam tu.. huhu.....


nasib kelas pagi ni 1 ja.. lam kol 10 habis dah...

pastu kena la g HEP ambik kad bus BARU untk sem ni lak...



masa tuh lak.. ralit sembang bla blabla ngan ati lam bus.. sampy HEP sedar....

KAD MATRIK !


tak dak lam beg.. huargwhhh.. mana ni.. kang kena ganti mahai.. dah ler last sem dah..

sob sob ....

atas belas ehsan mek za dan mek kah, pstu p cari gam kasut dlu pastu g la tunggu bus pagi tadi balik...


naseb baik la kad matrik tuh ada lagi.. fuhhh...



permulaan semester 6 yang penuh dengan masalah.. ibarat kata pepatah aku , dah jatuh longkang basah lak tu




*malu terhadap diri sendiri*

No comments:

Post a Comment