Followers

12/03/2012

6 years

13.03.2012



asa macam baru smlm aku taip entry pada tarikh nih..


and rasanya jugak baru semalam aku melalui 13.03.2006.. tak sedar dah 6 taun. dari seorang gadis beruniform sekolah pada taun tuh, sekarang dah jadi mahasiswi tahun akhir. cepat kan masa berlalu.


langit tak selalunya cerah, panas tak sampai ke petang...

itulah realiti hidup kita. kadang-kadang tertawa dan adakala berduka lara.

*ok sudah2 merepek an berjiwang*


herm.. ada apa dengan tarikh arini.. spesel apa ? bagi orang lain mungkin tak ada apa makna tapi bagi aku ya.

besday aku ka rini ? tak la..bapa kali nk sambut besday dalam setaun.. takkan dah kuar bulan 2 mak aku buh balik lam perut dya pastu wat kuar balik aku masa bulan 3. apa jadah..
lau boleh cmatu aku pilih tarikh merdeka..31 ogos. leh pemes sekali.. haha



sebenarnya, nih tarikh aku kapel ngn pkwe aku.. cmna cita leh kenal, bercinta,, suma ada kat


biasa la.. bila dah lama2.. suma dah tak indah macam dulu...


putus ?


nope .... kitorang belum putus lagi, cuma ada masalah.. masalah yang biarlah cuma antara aku ,dia dan allah yang tahu..


kalau semua masalah ini berpunca dari diri aku, aku akan cuba berubah, perbetul keadaan. tapi andainya masalah ini tercetus dari dya, aku maafkan dya, aku doakan dya berubah dan nampak kesungguhan aku pada dya.



ke 7 ke 8 dan seterusnya ... mungkin .. kalau ada jodoh


jika dah ditetapkan dia jodoh aku, larilah sejauh mana pun, datanglah sekuat mana pun dugaan, past bersatu..

andai kata dya bukan tertulis untuk aku, sesetia mana pun aku,sekuat mana pun aku bertahan, pasti terpisah.

jodoh rahsia ALLAH.. sampai masa akan tau jugak..



*masih berharap keadaan akan kembali seperti sediakala*



+ MUHAMMAD SHAZWAN RAMLI +

No comments:

Post a Comment