Followers

10/03/2012

hye encik blog !

assalamualaikum....



da lama jgak tak hapdate blog ni kan kan.. orang lain hapdate 459000 kali sejam, aku hapdate seminggu sekali pown susah kan..

agak sebuk kedepanan ni.. eh, kebelakangan ( apa jadah bahasa budak pengajian Melayu ni ). biasa la, final year.. asgmnant, kelas, homework tiap2 ari mcam budak sekolah sampai aku konpius.. aku ni budak first year ker final year.. sudah la sem ni 18 jam kerdit.. orang lain 12 , 15 jer.. aku ja pulun hampeh..


STRESSSSSSSS.....

tuh belum masuk lagi latihan ilmiah.. dah masuk minggu ke 5.. aku belum g jumpa penyelia lagi. masak la nak kena gulai dgn dia nanti.. nak nyawa pown ta sempat dah lani.. pegi kelas balik kelas.. letih tidow.. bangun bukak fb bergosip2 bagai.. hamapr toto tidur..



cer cita time bila pulak nak siapkan latihan ilmiah tuh.. sungguh tak berilmiah.. camni ada hati nak wat master.. gilerrr arr.. bawu degree dah malas tahap cipan..


sampai satu time asa nak col ja mak dan cakap

"mak, chek malaih nak ngaji la. kawen boleh dak "


tapi kompom lak pastu mak aku kata gatai merela.. marka pown xcukup duit nak kawen cmna...


*ada marka ka aku ni. asa cam single but not availible ja ni*


disebabkan aku tak dak duit dan tak dak marka, aku ambk keputusan..
nak sambung menaip latihan ilmiah aku supaya cepat siap.. produktif dan inovatif .. moto baru aku tuh ( bukan motosikal )



hai buku-buku, hai asgmnt yang hensom2 , hai latihan ilmiah ku sayang ,lets go bebeh...




= will update back soon.... tapi tatau lagi bila=

No comments:

Post a Comment