Followers

08/12/2011

Finally ... i got it !


setelah 2 minggu tido xlena, di himpit kerisauan yang tak sudah2, smpai makan pon lalu.nsib mandi basah. sebab apa ? BUKAN RINDU>>>>>





JPJ TEST PUNYA PASAI



al kisahnya aku dah test dh 24 november lepas,tapi malang sekali.. aku FAIL.. di ulangi FAIL atau pun kandas.. bukan satu bahagian , dua2.. jalan raya dan juga trek.. masa tuh terpikir " HOW STUPID IM" .. bnda remeh lak tuh wt aku fail...


24 november

fail bahagian II - dah lepas bukit dah, g kat parking ngn confident gila masuk parking, last2 JPJ tuh pggil kuar, dya ckp aku langgar site kanan ..,. pahtu dya bebel sbb dya kata aku kalut sgt, sbb tuh gagal.... huwaaaa.. masa tuh asa nk kepak ja tiang tuh...

bayang la, kna prking tanpa langgar line .. LINE ok bukan TIANG.. cmna ko nak agk line ? ceciter.... perghhhhh



fail bahagian III - masa tuh smgt hilang sikit demi skit sbb dh fail kt prking, dh kompom repeat, pastu dpt msj yg phone laki masa depan kena curi.. lagi xdk mood..

ttba mood mai balik sbb dapat JPJ muda yg hensem ( gatai aku nih ).. bwk cover2 la konon, pahtu bwu nak kuar dari pasar besar gombak yang jalan dya bukit dan kena melintas knderaan yang byk, aku kuar la ngn slmber, pastu dya pn ckp " adik berenti kt tepi "mas tuh tau dah,, habuan r nih..
dya kata aku kalut, lintas xbagi laluan kt moto dulu.. huwaaaaa.. gagal.. puas mryu tak dapat jugak..

dya kata jgn gelabah sgt.. kn dah faill...

ngn berat hati,



REPEAT 2 BAHAGIAN PADA 8 DISEMBER





and resultnya










bahagian II 8 disember






bahagian II 24 november


* JPJ yg sama gagalkan aku dan JPJ yg sm jgk luluskan aku...






bahagian III 24 november


sempat dapat 6 markah ja sebab baru kuar masa tuh





bahagian III 8 disember



dua kali ganda markah





- alhamdullillah... tadi ngt lau fail aku tamau dah repeat,, tension...

tapi sian la budak tuh sorang, dah repeat 2 bahagian tadi, gagal jugak 2 bahagian...




ada jugak yang tanya kata kat aku tadi

' npk cool ngn steady ja masa wt prking ngn 3 penjuru tuh '


luar beb npk cmtu... lam hati.....

berjabu doa aku hapai tau....



jalan raya aku cuma takut sebab jalan KL kn, lau dk JPJ ok. ada dya kang suma bnda aku wt dya ckp salah...




tapi berkat doa ni, aku dapat wt dengan tenang lam siap terngiang2 apa yg ckgu ajaq kt tlnga





Doa ini untuk dibaca jika anda memohon diberi kemudahan dalam urusan :
Rabbi Yassir wala tu'assir Rabbi tammim bilkhoir.



kwn aku la sggst try, sbb aku cpt nerveous....
alhamdullillah, lepas...




yang penting, kena tumpukan perhatian
aritu gagal sebab aku careless sgt2
clumsy...






manusia kan belajar dari kesilapan
SO
learn from ur mistake ......



tuh yg aku belajar arini... ok daaaaaaaaa



* yang penting pasni drive keta xpyh lekat P sbb lesen GDL dah.....




2 comments:

  1. Weh.. hana lulus gak.haha jom beli keta..

    ReplyDelete
  2. haha.. ngt hana test ujg bln ni.. amboi.. duit xdk la.. nk smpn kwin dlu

    ReplyDelete