Followers

27/12/2011

setelah bersuka ria

hye,,,,,,,,,,,assalamualaikummmmm


lama xupdate kan,, bz sikit.. mggu terakhir summit asgmnt, keja bertimbun dengan minggu ko-k.. fuhhh


sekarang ni dh settle suma tapi ada yg lagi besaq... EXAM <<<>>>>>>




huwaaaaaaaaaa
xready g.. tatau natang pa yg dk kuliah tuh.. sob sob. tapi cam besa la. siap xsiap kena jgk la lalui. mana exam tuh nak tggu aku ready sbb smpy bila2 pn aku xready..
hahahahahhaa



ok.... stdy week smggu. ptutnya lik umh, tp baget xdk.. plan nk blik nek keta ngn abg, keta dya lak xsiap g..


SO ?

dk umh sewa xdk duit gk nk makan......

g la mlepak di PUTRAJAYA sat


dah tuh, beliau tuh bawak lak aku g berjimba merata2....



TAMAN TASIK TITIWANGSA

nek bot kayuh, naik kuda............ < asa cm perak pn ada.. dh bpa taun dk kl, ni bwu 2 kali p >



PANTAI BAGAN LALANG, SEPANG

p menghitamkan muka aku yg dah hitam... best la jugak.. tapi xdk laki hensem laaaaa........




CRUISE AT THE MINES, SERDANG

- buat kali pertama aku dapat la nek bot tuhhhh ... haha. skit bangga la








- at taman tasik




muka pura2




- berseronok... the cruise
























kusyuk sekali mereka? siapa mereka ? aku pn tak kenai.... haha






















-entry ini agak malas sebab tak study g.. bz..... ok, next time cita pnjg..

ada byk bnda nk cakap tapi masa xmengizinkan.. SELAMAT MENGULANGKAJI KAWAN2

No comments:

Post a Comment